http://img.nattawat.org/images/99nxeg5imq6bb78kqvwr.jpg

Alhamdulillah. Harini dengan rasmi aku akan beralih dari blogspot ke wordpress. Aku beli hosting dari iHosterz. Hosting Company yang sangat bagus. Owner dia Amiruldin pun sangat sporting dengan guide aku camne nak guna wordpress nih. Sebelum ni beli domain je. So alang-alang dah beli hosting ni, aku berpindah terus ke wordpress.

So, kalau blog ni nampak cacat sikit, janganlah kutuk. Maklumlah baru nak familiar dengan wordpress. hehehe. Ni adalah penghijrahan dan pengalaman baru dalam hidup aku sebagai blogger nih. Anyway aku just nak mintak maaf sebab aku kurang sikit update lepas ni, sebab nak buat blog ni jadi betul2 elok dulu.. then aku baru start post balik.

Akhir sekali, thanks kat korang sebab hari2 bukak blog aku ni... appreciate sangat2... dan selamat berpuasa kepada korang semua!

P/S : Sesapa yang baru berjinak-jinak nak beli domain or hosting, sila ke iHosterz. Memang puas hati. Sumpah tak tipu!